V posledních dvaceti letech vzrostl význam softwaru jako kritické součásti provozoven.

Hraje klíčovou roli v manálně i automaticky řízených skladech při komunikaci mezi zaměstnanci a zařízením.

Proto se firma SSI SCHÄFER před několika lety rozhodla založit samostatné oddělení v rámci servisní organizace, kde pracují kvalifikovaní softwaroví inženýři na podpoře vašich provozoven.

Tito zaměstnanci jsou nepřetržitě k dispozici a zaměřují se výhradně na zodpovídání otázek týkajících se softwarových záležitostí zákazníků.

Zde se rozsah služeb rozšiřuje z otázek na provozní činnosti, řešení problémů v případě výskytu chyb, rozšíření našeho softwaru o nové podnikové procesy.

Upgradování stávajících systémů na nové verze pro aktualizaci technologických vlastností je služba, kterou poskytujeme našim pravidelným zákazníkům.

Dále poskytujeme podporu při integraci s již připojenými systémy, jako jsou databáze, operační systémy nebo rozhraní systémů třetích stran, a to způsobem, aby byla vždy zajištěna dostupnost vašeho provozu.

  • Neustále dostupní kvalifikovaní servisní technici
  • Místní servisní týmy po celém světě
  • Zaměstnanci s patřičnými jazykovými a kulturními znalostmi
  • Propojení naší softwarové podpory s vývojářskými týmy SSI SCHÄFER z ostatních oddělení (např. mechanické komponenty).
  • Integrace výrobců třetích stran z databáze a operačních systémů.
  • Integrace systémů našich zákazníků do sítě podpory SSI SCHÄFER pro poskytování on-line služeb nápovědy.

Informace a poradenství
Informace a poradenství

Pro více informací volejte:

+420 312 662 594

Rádi Vám pomůžeme

...nebo nám můžete poslat E-mail

Brožury ke stažení
Brožury ke stažení
  • Služby a podpora zákazníkům>> PDF
Oborově zaměřené reference

Select country

Close